Tristar MX-4154 Staafmixerset - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Tristar MX-4154 Staafmixerset op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arne 17-11-2020

Staafmixer met enorme roestvorming in RVS staaf

Onlangs kwam ik er achter dat de Tristar Staafmixerset MX-4154 roest lekt aan de onderzijde van de RVS staaf. Dat wil zeggen dat bruine roest in etenswaren lekt. Nadat ik de RVS staaf openmaakte, schrok ik van de extreme roestvorming aan de binnenzijde. Water kan via de bovenzijde de RVS staaf binnendringen, je zou denken dat daar een afdichting zit. De schroeven in de onderplaat zijn niet van RVS, ook andere onderdelen zijn dat niet. Deze delen zijn zwaar aangetast.

Aangezien het aan de buitenzijde niet direct zichtbaar is, zullen veel mensen dit verborgen probleem niet opmerken.

Ik hierover contact opgenomen met Tristar (Smartwares Group) in Tilburg. Na een week kreeg ik bericht dat dit onder normale gebruikersslijtage valt. Uiteraard mag een "RVS" deel nooit zo enorm roesten, zeker niet bij matig gebruikt.

Voor foto’s zie de volgende link: https://imgur.com/a/wcGUqgx. De foto's zijn gemaakt nadat de onderdelen zijn gereinigd. De (witte plastic) delen zaten vol met oranje-rood gekleurde roest.

Minpunten

• Roest